Рекламація
Якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазину Кvity-market, просимо вас ознайомитися з основними правилами надання рекламацій.
1. Рекламації з приводу невідповідного виконання замовлення приймаються до розгляду протягом 24-х годин з моменту отримання замовлення.
2. Рекламація повинна бути оформлена замовником.
3. У рекламації необхідно вказати номер замовлення.
Основні правила подачі рекламації:
- Рекламації з приводу невідповідного виконання замовлення приймаються до розгляду на протязі 3-х годин з моменту отримання замовлення.
- Рекламація подається листом відправленим на адресу: kvity-market@ukr.net або за телефонами: 066-780-90-90; 068-780-90-90; 077-780-90-90. У листі обов'язково необхідно описати ситуацію і прикріпити підтверджуючі фотознімки.
- Рекламація повинна бути оформлена замовником.
- В рекламації необхідно вказати номер замовлення.
Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги на протязі доби (24 години) або в понеділок, якщо скарга надійшла на вихідні. Не пізніше 3-х робочих днів з моменту отримання рекламації замовник отримує аргументовану відповідь і варіанти вирішення ситуації, що склалася.
Розгляд рекламації неможливий в тому випадку, коли:
- Рекламація не була оформлена листом на адресу: kvity-market@ukr.net.
- Рекламація була оформлена не замовником, а іншою особою.
- У рекламації не був вказаний номер замовлення. Замовник більше 7-ми днів не відповідає на повідомлення админістратора інтернет-магазину более.
- Замовник не веде конструктивний діалог .
- Анонімні скарги з невірним номером замовлення або ті, що містять в собі ненормативну лексику.
- Якщо скарги на якість та свіжість непідкріплені фотографіями, які зроблені не пізніше 3-х годин після вручення замовлення. Фотографії відправлені через добу (24 години) з моменту виконання замовлення не розглядаються. Фотографії необхідно відправляти на пошту kvity-market@ukr.net.