Оплата та доставка

Доставка на протязі дня

Доставка по Києву здійснюється кожного дня з 8:00 до 20:00.

В зв'зку з військовим станом тарифи доставки уточнюйте у менеджера за телефонами:

(066) 780-90-90
(068) 780-90-90
(073) 780-90-90

Якщо ви оформляєте замовлення з доставкою, його необхідно оформити за 1,5-2 години до часу, коли воно повиннно бути вручене одержувачу.
Доставку можна замовити як на власну адресу, так і на адресу людини, якій ви хочете зробити подарунок.

Доставка по Києву щодня з 08:00 до 20:00.


Cамовивіз

Якщо ви хочете самостійно забрати замовлення, чекаємо вас за адресою:

м. Київ, пр-т. Повітрофлотський, 25

Графік роботи магазина:

пн-нд 8:00 – 20:00

Замовлення приймаються за номерами:

  • (066) 780-90-90
  • (068) 780-90-90
  • (073) 780-90-90

Правила доставки:

  1. Правило конфіденційності. При оформленні замовлення ви можете скористатися правом конфіденційності – вказавши, чи може адміністратор інтернет -магазину повідомити отримувачу про те, хто є замовником. Якщо Ви бажаєте передати отримувачу будь яку інформацію, у Вас є можливість вказати її на листівці, яка буде прикріплена до квітів.
  2. Доставка за попереднім дзвінком одержувачу. Адміністратор інтернет-магазину телефонує одержувачу перед доставкою і уточнює зручний час і адресу для отримання подарунка.
  3. Доставки без попереднього дзвінка одержувачу. При оформленні доставки подарунка без попереднього дзвінка, замовник повинен надати інформацію про час і місце доставки. Складнощі, які можуть виникнути під час доставки без попереднього дзвінка одержувачу:
    1) Кур'єр приїжджає за вказаною адресою, але ця адреса некоректна;2) За вказаною адресою одержувач не проживає;3) Незручний час доставки;4) Кур'єру не відкрили двері.
  4. У таких випадках, адміністратор інтернет-магазину повідомляє замовнику про дану ситуацію. Якщо замовник не може вирішити все самостійно, він може передати адміністратору інтернет-магазину телефон одержувача для узгодження з ним адреси та часу отримання подарунка. Адміністратор інтернет-магазину зв'язується із замовником і інформує про результати розмови. У разі оформлення повторного виїзду кур'єра, замовник оплачує послугу, згідно з установленими тарифами. Якщо протягом 24-х годин замовник або одержувач не виходить на зв'язок - замовлення вважається повністю виконаним, компанія не надає повне повернення суми.Замовник несе повну відповідальність за надану інформацію в інтернет-магазині КвітиМаркет.
  5. Доставка в будинок.Замовлення доставляється одержувачу особисто в руки.
  6. Доставка на місце роботи, в офіс, бізнес-центр або готель. Доставка здійснюється тільки до ресепшена.
  7. Для успішної доставки подарунка, при оформленні замовлення необхідно вказати ім'я, прізвище і номер мобільного телефону, для того, щоб ресепшіоніст зміг зв'язатися з одержувачем. Кур'єр інтернет-магазину передає подарунок виключно в руки ресепшіоніста, далі інтернет-магазин КвітиМаркет не несе відповідальність за терміни передачі подарунка.
  8. Доставка в святкові дні. В святкові дні адміністратор телефонує одержувачу заздалегідь, за один або кілька днів до доставки, для уточнення зручного часу і адреси для отримання подарунку.
  9. Можлива доставка Новою поштою по всій Україні. У відділення «Нової пошти» або кур'єром за вашою адресою. Вартість доставки сплачується згідно тарифів та умов кур'єрської службы «Нова пошта». Сроки та графік доставки замовлення залежать від адреси отримувача, а також умов сервісу «Нова пошта". Необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером.

Оплата

Оплату наших товаров и услуг вы можете произвести любым наиболее удобным для вас способом:
  • наличными при получении заказа
  • на карту банка (ПриватБанк)
  • Банковской картой VISA или MasterCard, валюта оплаты UAH.
  • Безналичный расчёт
  • Наличными при самовывозе
  • Оплата через платежную кнопку